Yes :D

Förlåt för att jag inte skrev igår eller tidigare idag, men jag har liksom haft "fullt upp".

Onsdagen den 4 Augusti
Igår så orkade jag inte skriva, jag var så trött.
Men på kvällen så kom min halvsyrra och hennes kille.
Då grillade vi och pratade. Har inte träffat henne på väldigt länge.
Dom åkte hem ganska sent klockan var nog halv två innan dom åkte hem.
Men vi hade iallafall roligt.
Vi spelade Yatzy också men det gick inte så bra för mig, jag förlorar hela tiden :P


Torsdagen den 5 Augusti
Idag så vaknade jag vid tio tiden och sen så åt jag frukost.
Vid tolv tiden så åkte vi iväg till Uppsala för vi skulle hämta sakerna som vi skulle få tillbaka.
Vi hade fått inbrott i bilen när vi var i Göteborg.
Och då var vi tvugna att hämta det på en on off butik, men såklart så finns inte det i Norrtälje. :/
Men då fick jag min system kamera iallafall <3
Det betyder att det kommer komma fler bilder på bloggen.
Ska ut och fota imorgon om det blir bra väder.
Senare så ringde min halvsyrra och frågade om vi skulle med och spela minigolf och såklart säger vi JA! :)
Det gick lite bättre än vad der hade gjort på Yatzyn igår.

Här är några bilder som jag har fotat idag:

Kom ihåg: KOPIERA INTE!!


(©) Fiffi 5 Augusti 2010



(©) Fiffi 5 Augusti 2010


(©) Konstiga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0