11 December 2010

Godmorgon har vaknat nu och idag blir det väl julbak får jag hoppas, med mamma :)
Kommer ta några foton på julbaket såklart.

Nu när jag satt och tänkte så slog det mig att 2010 är snart över, man fattar inte hur tiden kan gå så fort innan man väl är där på nyårsafton och inviger det nya året.
Vad har hänt under 2010 då?
Väldigt mycket har hänt, jag kommer knappt ihåg halva året. X'D
Men ni som har bättre minne än vad jag har, kanske kommer ihåg vad du har gjort under 2010.
Ni får gärna kommenter och skriva vad du har gjort under det här året.
Har fått dåligt med kommentarer.


© 9 December 2010

Kommentarer
Postat av: Maja

Fint bilde

2010-12-11 @ 14:44:45
URL: http://www.mmfoto.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0