13 december - Lucia

Hejsan hoppsan

Skolan var inte så jobbig idag, som tur var.
Första var det Lucia firande på morgonen sen hade jag en lektion och sen var det lunch.
Till lunch fick vi risgrynsgröt och det gillar jag inte, så jag fick nöja mig med en macka och en frukt ;)
Sedan hade vi en lektion på 45 min och sedan var det en bandymatch mot eleverna och lärarna.
Då fick man titta på och sen fick man sluta ;)
Men det var så himla tråkigt så jag och två av mina kompisar gick iväg och spela kort.
Så vi fick sluta 1 timme tidigare idag.

©

Nu måste jag joba lite matte, men det känns som om jag håller på att bli sjuk :(

Kommentarer
Postat av: Clara D-N

Gud vad fin bild!!! äLska!

2010-12-15 @ 19:10:54
URL: http://thebeautyofblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0