Godmorgon.

God morgon alla läsare, jag vaknade vi 8 och sedan läste jag ur min bok. Men när jag har läst klart så somnade jag en stund XD
Idag måste jag packa för imorgon drar jag iväg med min bästis till deras "landställe".
Hoppas det är bra väder då.
Kommer vara borta en hel vecka så kommer inte kunna skriva på en hel vecka. Men jag får hoppas att ni har det bra, när jag inte kan prata med er. <3


Jag har "massor" med saker att göra idag:
* Duscha.
* Packa.
*Städa rummet.
*Nått annat som jag inte kommer på nu :P

Kram Alicia♥

Kommentarer
Postat av: hannah

SV: Det kommer inte vara jättebra väder. Hoppas att jag mår bättre

2010-07-25 @ 12:37:22
URL: http://hannisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0