Gäst blogg !


Hej alicias läsare,
som tyvärr har sjunkit massivs när jag har bloggar ! :( förlåt....
men det går uppåt när du kommer hem , det kan jag lova!

Idag så har Alicia och Hannah handlat på en affär som heter dollar , dom handlade mat där. Senare på kvällen spelade dom kubb. Alicias lag vann och efter det så pratade hon med mig, Natalie och Mamma.

Alicia kommer hem om några dagar och då blir det bättre uppdatering och bilder här på bloggen!
Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon kväll!

// Isabell Petersson, syster till Alicia

Hej igen! :D


Nu är det bella som skriver igen! jag skulle egentligen skriva varje kväll. Men syster har inte messat mej och igår så hann jag verkligen inte. vi åkte till åland, mysigt värre! synd bara att Alicia inte kunde följa med, menmen.
Min mobil är lite konstig så batterier tog slut även fast det var fullt medans jag sov och då hade hon faktiskt smsat mig! Så jag kan skriva lite kort vad hon har gjort under gårdagen och tisdagen!

Tisdag:
I tisdags så tog dom ner ett geting bo? haha, senare så åkte dom in till ljusdal och där köpte hon ett pussel och handlade dom mat. Lite senare gick dom och matade kossorna.

Onsdag:
Igår så hade dom gjort egna pilbågar och byggt pussel. Jag tror det var pusslet som alicia köpte.
Dom hade inte gjort så mycket. Men jag tror hon har det jätte bra där.
Hon skrev också att hon längtade tills hon kom hem eftersom vi ska hämta ut en systemkamera då.
Om ni undrar varför kan ni läsa om det HÄR

Kram på er! ♥
// Bella

Av Bellaisit!

Hej på er!
Det är jag Bella från Bellaisit som ska gästblogga här under veckan här är borta. Kommer bli roligt att gästblogga eftersom det är första gången jag bloggar från någon annans blogg ! Men det kommer nog gå bra.
Tänkte berätta lite om mig själv så att ni vet vem jag är, hoppas ni gillar det ;)

Jag är en tjej som driver bloggen bellaisit.blogg.se och är även lillasyster till Alicia som driver den här bloggen. Jag blir tretton år i höst och har stora intressen för fotografering , gymnastik och dans. I min blogg kommer ni förstå att jag har ett stort intresse för fotografering. Jag tävlar och tränar i en av norrtäljes gymnastik trupper. Tränar tre gånger i veckan, och tävlar ett par gånger per år. Dansa gör jag en gång i veckan här i norrtälje där jag är uppväxt och bor.
I min blogg kommer ni som jag sa förut att få ta del av mina fotografier, läsa om min vardag, mode och massa andra roliga saker som tävlingar, frågestunder osv ! Hoppas ni vill läsa mer om mig och min blogg. Gör det HÄR (:


Alicia skulle smsa mej idag , men hon har inte gjort det än så jag vet inte vad dom gör. Men jag pratade med henne när klockan var sju ungefär. Då hade dom kommit fram till Backarvall och så hade dom plocka upp tror jag.
Hoppas hon får en trevlig resa!

Nu så ska jag börja fixa mej, ska upp tidigt imorgon för att ta nio bussen med malla till Täby centrum!
kram på er! ♥

Gästblogg!

Min syster kommer att gästblogga på min blogg medans jag är borta. Hon kommer dock inte svara på några kommentarer utan bara att uppdatera någon gång per dag.
Vi ses nästa vecka!


Eric Saade- Break Of Dawn

Ni får nöja er med detta medans jag är borta XD

Hej då ♥


Snart, snart <3

Nu har jag kommit hem från tandläkaren och snart ska vi åka. (:
Min väska är proppfull, hoppas inget som ligger där i går sönder.
Jag har tyvärr ingen kamera jag kan ta med, men ska försöka komma ut och fota när jag kommer hem.

Det ska bli så himla kul ;D

Ni får vänta en hel vecka på nästa inlägg, men hoppas att jag kanske kan skriva ^^
(Det kommer nog inte gå för vi har ingen data där XD)

Då får jag väl säga godnatt nu då.
Men nu väntar en lång bilresa. <3




Kram Alicia♥

Snart <3

Snart så drar jag iväg men jag måste till tandläkaren först.
Ska till tandläkaren 10.40 sååker efter det men jag längtar redan <3
Som ni vet så kommer jag inte kunna blogga på en vecka men ska försöka komma ihåg så mycket som möjligt så jag kan berätta för er (:

Kram Alicia♥



Syns om en vecka ^^

GODNATT <3

Nu är jag ny duscad och har fortfarande inte packat. Jag är en sån person som drar ut på saker och ting XD
Men hinner nog packa i morgon.
Ska gå och gosa ner mig i sängen nu. Är verkligen trött.

Fick ett tips om mer bilder i bloggen, och hon/han har rätt, min blogg e rätt tråkig men jag har aldrig lust att ta fram min omoderna digitalkamera. Men det ska bli ändringar på det nu när jag kommer få en System kamera. (D3000, tror jag den hette kommer inte ihåg det nu, vill bara gå och lägga mig.)

Godnatt och sov så gott ^^


©.  Fiffi-08




©. Fiffi-09


Rubrik?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag har iallafall ätit nu och jag har fortfarande inte packat ;)
Får sätta fart snart för orkar inte stanna uppe länge måste gå upp ganska tidigt om jag ska hinna göra sakerna jag ska innan jag åker <3
Jag tycker att jag skriver så himla tråkiga inlägg hela tiden, men det är det att jag inte har så mycket tid och ork.
Men hoppas jag mår bättre efter denna kommande vecka <3

Kram Alicia♥

Städning -.-

Hatar att städa men, men..... man måste ju <3
Men så tur så har jag inte så himla stort rum.
Är det bara jag som hatar att städa? ;)


Kram Alicia♥

Jag är glad! :D

jag är glad! När vi satt och åt frukost med hela familjen så sa pappa att han hade fått ett brev från försökringsbolaget (vi fick inbrott i bilen när vi var på semester i Göteborg :@) och på det brevet stog det att bella skulle få en ny systrem kamera(Den tog dom :@). Fast pappa hade redan köpt en nya kamera åt henne, så nu kanske jag ska få den nya :D:D
Hoppas hoppas ^^
Då slipper jag fota med min digitalkamera <3

(Klicka)
Kram Alicia♥

Godmorgon.

God morgon alla läsare, jag vaknade vi 8 och sedan läste jag ur min bok. Men när jag har läst klart så somnade jag en stund XD
Idag måste jag packa för imorgon drar jag iväg med min bästis till deras "landställe".
Hoppas det är bra väder då.
Kommer vara borta en hel vecka så kommer inte kunna skriva på en hel vecka. Men jag får hoppas att ni har det bra, när jag inte kan prata med er. <3


Jag har "massor" med saker att göra idag:
* Duscha.
* Packa.
*Städa rummet.
*Nått annat som jag inte kommer på nu :P

Kram Alicia♥

godnatt <3

Nu ska iallafall jag sova, jag ser knappt vad jag skriver :P

Sov gott ♥

I always remeber you <3



I Lost my soul when you dissapeared.
I could not breathe, I could not think.
I always think of you.
Day and night.
I love you forever.

Hemma <3

Nu är jag hemma igen.
Man får ju såklart alltid god mat hos mormor, man äter så man nästan spricker ;) Bokstavligen.
Det regnar fortfarande, men det är skönt <3

Har inte så mycket att skriva om så det blir ännu ett tråkigt inlägg ;)

Kram Alicia♥

Mobilblogg <3

Nu sitter jag hos mormor och ska äta mat <3 kommer skriva mer när jag kommer hem. Kram Alicia <3

Regn... ;)

Just nu regnar det här, trodde aldrig det skulle regna. Men måste säga att det är skönt att det regnar och jag gillar lukten av regn XD

Då kan jag passa på att rita lite :D
Vad brukar ni göra när det är regnväder? <3


Kram Alicia♥

Just nu....

Här är några kort jag tog från Zoo tycoon2 ;) Lite onödigt men, men....













Ja, det var lite bilder, kanske kommer några mer senar.

Kram Alicia♥

Zoo tycoon 2

Fick lust att spela Zoo tycoon 2, ska nog göra det nu. <3

Godmorgon

Jag måste be om ursäkt för igår och förrgår för att jag inte skrev så mycket, jag vet inte vad tiden tar vägen den bara flyger iväg och snart börjar man ju skolan också :(:(
Jag vill absolut INTE börja skolan igen... Någon som håller med mig?<3
Vilken klass ska ni börja i?
Själv så börjar jag 8:an till hösten.

(Klicka)

Jag vaknade kl.8 och sen satt jag och läste lite.  Denna bok --->   (Klicka)
Efter det så satte jag mig vid datan (vad ovanligt :P)
Jag har direkt inga planer för idag men ska lägga ut bilderna från i tisdags då hela släkten var hemma hos oss.
Ska försöka övertala min syrra att skicka bilderna till mig <3

Hoppas att jag kommer skriva mer och följ gärna bloggen via blogglovin' <3

Kram Alicia♥

V för vendetta.

Just nu tittar jag på V för vendetta. Någon mer som tittar?

Har inte skrivvit så mycket idag, men ska försöka skärpa mig nu :P


Kram Alicia♥

GODNATT <3

Godnatt alla läsare (Om jag har några :P) Det här är väl sista inlägget för idag men kommer väl skriva imorgon lite :D

Tänkte lägga ut en låt jag har gått sjungit på hela dagen. Den kommer från Madagaskar 2.

Sov gott alla<3 (Detta var också ett ganska tråkigt inlägg)

Kram Alicia♥

Hejsan.

Har inte skrivit mycket alls idag har vart med den bäst som finns och ska vara med henne igen :D

Vi åkte ut med deras båt, men när vi kom ut så började det blåsa och kallt i vattnet men det blev bra sen igen.

Det här var ett väldigt väldigt tråkigt inlägg men hinner inte skriva så mycket just nu <3

Kram Alicia♥

Med hannah <3

Nu ska jag vara med Hannah så kommer inte hinna svara på så mycket kommentarer <3

Ha det bra :D

Kram Alicia ♥

Godmorgon ;)

Godmorgon alla sötnosar!
Nu har man ju precis vaknat och som vanligt satt sig vid datan XD

Har funderat på att byta tillbaka till min gamla header, vissa tycker den var bättre<3


Jag behöver just din åsikt om detta. <3

Det kanske jag också tycker (Jag har ingen aning).
Jag har inga speciella planer för idag men tänkte bara säga att på måndag åker jag bort och då kommer det inte vara så mycket bloggande för min del. Kommer vara borta en hel vecka! <3

Kommer väl kanske rita lite idag får jag hoppas.
Övning ger färdighet.

Ska väl äta snart känner att magen börjar grina.

Kram Alicia♥

Oj, oj....

Inte skrivit så mkt idag, har vart så trött och inte suttit vid datan så mkt. Men nu ska man ja iallafall sova, eller försöka XD

Vissa tycker min gamla header var bättre så kommer väl kanske att byta tillbaka till den, får se mer imorgon :D

Godnatt och sov gott <3

Kram Alicia ♥

Med Lollo <3

Ska vara med Lollo nu så kommer inte svara på så mkt kommentarer <3
Ha det bra.

Kram Alicia ♥

Godmorgon. Nej god eftermiddag x3

Har inte skrivit så mycket på morgonen XD
Min syrra kom in och fråga om jag kunde hjälpa henne med Wolfquest.(Det jag spelade. Sa till henne att det var jättekul och då ville hon också spela) Ni borde testa det är helt gratis! :D



Vaknade vid åtta (Hade ställt väckarklocka, ville inte sova bort hela dan' XD)
Läste lite sen gick jag ner och åt frukost. Sen så kom min syrra (Natalie) och frågade om jag kunde hjälpa henne och då fastnade jag där ett litet tag (Ganska lång stund)
Sedan körde jag lite Wolfquest <3
Mer har jag typ inte gjort, hehe men det var skönt och ta det lugnt på morgonen också ^^

Kan tyvärr inte lägga upp några bilder från gårdagen. Alla bilder är på Bellas systemkamera och hon har åkt iväg så kan inte göra det heller. Men vi får väl hoppas att dom kommer upp iallafall <3

(klicka)
Kram Alicia ♥

Vad tycker du?

Vilken utav mina headers tycker du bäst om?

Nr.1

Nr.2

Säg vad ni tycker så ändrar jag om ni tycker bättre om min andra ;)

Godnatt och sov så gottt <3

Lugn och ro ;)

Gästerna har åkt för ganska länge sen men jag var bara tvungen att vila det har vart så mycket idag:D
Vi tog massor med kort så kommer nog lägga upp några imorgon.
Min kusin har fått ett barn och han är jättegullig, ska lägga upp kort på han också <3

Men ska väl snart stänga av datan för dagen, så får väl säga godnatt nu då <3

(klicka)

Denna bild har jag på min nya header.
Vad tycker ni om den? <3 (Bilden)

Besök ;)

Nu har våra gäster kommit vi ska äta god mat och ha fem-kamp.
Hinner inte skriva så mycket mer just nu men skriver väl mer sen efteråt <3

(Klicka)

Vad tycker ni? <3

Ut med den gamla....


Och in med den nya.....


Kommentera och säg vad ni tycker :D

Städning -.-

Godmorgon på er, jag har nyss vaknat och ska väl snart ner och äta frukost men se kommer det tråkiga då måste jag städa -.-

TRÅKIGT ;)

Jag har svarat lite på kommentarer men det var inte så många, jag vill ha mer kommentarer <3

Kommer väl skriva mer sen antar jag och glöm inte att anmäla er till veckansblogg nu (:


En liten sommarbild från förra året.

Tack <3

Jag får bara fler och fler besökare varje dag, jag vill bara tacka alla er som har besökt mig :D
Det betyder jättemycket för mig<3


Stänger ner datan nu X)

Ja detta är sista inlägget för idag då, men glöm inte att anmäla er till veckansblogg och snälla gör sakerna som står ;)

Kram Alicia♥

Wolf Quest

Just nu kör jag Wolf Guest, någon annan som kör det? <3


Jag har en hona som heter Shiva :D


Veckansblogg #1






Nu har jag bestämt mig att jag ska ha en veckansblogg men då finns det några regler också angående anmälan till veckansblogg.

Regler:
*Man måste skriva en kommentar och säga attt man är med.
*Man ska skriva ett inlägg i sin blogg och säga att man är med i min veckansblogg samt ha en länkt till detta inlägg.(Skicka länken till det inlägget till mig så att jag vet att du har gjort det)
*Man får ju såklart skriva runt och fråga om man kan rösta på er.
*Man kan anmäla sig t.o.m Fredagen den 23 Juli. (Alla inlägg efter 0.00 räknas ej)

Priset:
1:a pris: Man blir länkad i alla inlägg i 5 dagar eller så kan man välja att bli länkad där jag har alla andra länkar i 1 vecka. (Förklarar mer sen om det behövs)
2-5: plats Bli länkad i 1-2 inlägg.

Hoppas ni vill vara med och reglerna om röstningen kommer senare.

Inception - Official Trailer 3 [HD]

Den verkar spännande, vad tycker ni? <3




Kram Alicia ♥

Helt sjukt :3

Helt sjukt asså, jag skulle aldrig klara av att göra det.
Någon som kan? :O



Godmorgon <3

Godmorgon på er, vaknade väl vid 9 tiden och började läsa lite (Så länge vi båda andas) men sedan skulle jag äta frukost så då gick jag ner och åt frukost. Detta åt jag till frukost;


Den blev väldigt failad men jag orkade inte anstränga mig <3
(Klicka)


Sen så läste jag lite mer och nu så sitter jag vid datan har svarat på lite kommetarer<3

Jag tycker ni är väldigt dåliga på att kommentera så kommentera mer X¨)

Sista inlägget för idag <3

Den här låten är ganska bra tycker jag <3 Lyssna?

Selena Gomez- Magic.


Kankse...

Jag kanske ska ha en veckansblogg men jag är inte riktigt säker på det ska tänka tills imorgon. Godnatt och sov så gott.
Ska stänga av datan och borsta tänderna och gå och lägga mig nu.


Kram Alicia ♥

Tack så mycket <3


Tack så mkt ^^ 63 unika besökare idag och bloggen är bara ca 2 dagar "gammal". Tack så jätte mkt och glöm inte bort att följa min blogg via blogglovin X)

Bilden är lite (väldigt mycket) suddig :(

Ändrad film ;)

Haha den som vi skulle titta på var så tråkig tyckte vi så då skulle vi se på Stardust istället X)
Jag har sett den förut men den är jättebra ni borde titta på den eller ni MÅSTE titta på den :3



(Bild:Google.se)

Men kommer nog gå och lägga mig snart så syns vi mer imorgon, godnatt och så får vi hoppas att jag kan sova bättre inatt då.

Kram Alicia ♥

God mat ;)

Nu har jag ätit och jag måste säga att mamma lagar världens godast mat <3

Jag åt kassler och sparris med hollandaisesås (Stavning?)
Nu ska jag fika så nu måste jag springa ner X)

Kram Alicia ♥

Mmmmm....

Åt nyss en cocosboll, hann aldrig ta kort på den, den åkte raka vägen ner i magen X)

Hehe nej med det var inte allt<3
Ska göra mig i ordning för min kusin kommer snart, hon ska äta här och så ska vi titta på film och mysa.

Denna film ska vi kolla på hoppas den är bra <3


Jag kommer nog skriva mer ikväll.
Ha det så bra så länge <3

Kram Alicia ♥

Följ min blogg <3

Följ min blogg via blogglovin, det vore guld värt <3

Kram Alicia ♥

Hungrig... (:


Nu har jag blivit väldigt hungrig så nu måste jag ner och äta nått (: Skriver mer sen tror jag.


Kram Alicia ♥

Kunde ej svara ;)

Denna kommentar fick jag just, men jag kunde tyvärr inte svara för hon hade skrivit Anonym ;)
Någon som vet att det är en kan väl skriva sin blogg så kan jag ju svara (kanske redan vet vem det är men för säkerhetens skull) <3


Ny header

Nu har jag äntligen fått ordning på min nya header, så vad tycker ni? <3 Den är bara tillfällig tills jag gör en ny.
Jag tänkte att jag måste ha nått finare än det man får i början XD
Eller så kanske jag ska ha den?
Vad tycker ni?
Kan ta lite kritik, men ni får inte säga nått dumt <3
Tog den förra året X)

(Klicka)

Godmorgon <3

Godmorgon alla sötisar har precis vaknat. (Sover länge på sommarlovet)
Det gick faktiskt ganska bra att sova men jag var tvungen att sova på magen för om jag låg på ryggen så DOOG jag. (Bränt mig i solen)
Bokstavligen ;)

Har läst lite ur Så länge vi båda andas, den är verkligen bra <3



Är verkligen ett Twilight fan, har sett filmerna och väntar tills Breaking dawn (Så länge vi båda andas) kommer ut på bio!
Vilka fler är Twilight fans? <3

Nu ska jag väl snart ner och äta lite frukost och kanske rita lite med ritplattan ;)
Ikväll så kommer min kusin och mormor hit för vi ska ha en film kväll.
Min kusin har rest runt ganska länge så vi har inte träffats på jättelänge men nu är hon äntligen hemma, men sen så ska hon åka till London igen (Hon ska bo där), men vi ska komma och hälsa på henne i vår. Längtar redan dit <3 Kommer nog skriva mer sen.

Så här ser den ut

Jag tänkte visa er min nya tillfällig header som jag kommer ha för tillfället <3



Jag vet att den är lite suddig just nu, men det blir den inte sen XD


Kram Alicia ♥

GODNATT <3

Nu ska jag försöka sov iaf, sov gott <3

Har gjort en ny header så kommer nog sätta in den imorgon ;)

Kram Alicia ♥

Tänkte ta upp en sak <3

Angående mina ritade bilder så vill jag absolut att ni INTE kopierar! Det är stort © På ALLA Bilder! <3
Fråga gärna först om isf :D

Dom som följer detta kan gärna kika på min bilder <3


Kram Alicia ♥

SOLFROSSA!

Idag var jag ute med min kompis och hennes pappa, dom har en båt så då åkte vi ut med båten till en ö och där var vi hela dagen typ. Och som vanligt så brände jag mig och det svider som f**n!
Så nu sitter jag här och huttrar ;)

Hoppas ni kan sova bra för det kommer inte jag kunna göra ;)

Kram Alicia ♥

Jag ;)



Detta är då jag då ^^

Min ritade katt ;)

Nå vad tycks om min (failade) katt? ;)

Jag vet inte vad det är för ras... Har ingen aning vad jag ritade för ras, det kanske ni ser? <3


Välkommen till min nya blogg <3

Jag har skapat en ny blogg nu men mijn gamla blogg heter coollizi.blogg.se ^^kriva det just nu XD

Mer info kommer XD Orkar inte skriva just nu :P

RSS 2.0