Yeah!!



Nu sitter jag här och ska snart åka iväg till Linköpng med konfirmationen. Ska bli skit kul tycker jag ;)
Är inte hemme på hela helgen och kommer hem på söndag kväll. [Men ni kan nå mig på mobilen ;)]
Ska bli väldigt kul, jag kan inte vänta längre!!
Jag hoppas att jag inte ha glömt nått.





I'm growing up.

Nu ska jag ner till banken och fixa en kod till mitt bankkort som jag fick idag. Efter det ska jag antagöigen packa för i helgen när jag ska på konfaläger. Måste även göra läxor.. -.-


Jag och Bella i julas. ©

Vet inte om jag orkar...

Tänkte göra ett snabbt inlägg lite nu då... Har inte skrivit sen i julas, jag vet inte varför jag bara slutade, men jag orkade väl inte och hade inte tid. Speciellt nu när skolan har börjat igen så tar skolan upp hela mitt liv känns det som. På tala om skola, så sitter jag och pluggar spanksa till provet imorgon. Känns som om jag kommer faila totalt. Men nu ska jag inte sitta och skriva en hel novell för er... <3
Godnatt.

Psss... nu blir Hannah gald <3

RSS 2.0