22 december...

Jag skrev ingenting igår, förlåt för dålig uppdatering, men jag var i skolan (jag fick mina betyg också) och sen åkte jag ner på stan med min mamma och min syrra. Vi gick och fikade, mm... det var gott, sen gick vi runt i affärerna och jag köpte en present till min kompis.
Sen när jag kom hem så slog jag in min present och sen kom mina kompisar hem till mig och vi gav varandra våra julklappar. Kan bjuda på några bilder, vi var ganska roliga ^^

En bild på Bella och mig


(kommer nog kanske lägga ut fler bilder sen)

Efter det så följde jag med mamma och pappa och julhandlade, jag tycker det är ganska kul men jag vet inte varför.
Sen när jag kom hem så tittade jag på tv och sen gick jag och la mig X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0