Home after School

Nu är jag hemma efter skolan.

Idag var det en ganska lugn dag som tur var.
Som första lektion hade vi SO, det är ganska roligt ;)
våran lärare lurade oss att vi skulle ha prov X'D
Våran lärare är jätterolig!
Sen hade vi 20 minuters engelska.
Efter det hade vi matte, vi börjad epå en ny sak, procent och statistik.
Jag är väldigt seg på att göra tabeller m.m, så jag gjorde inte så många tal, kanska 3 tal. (Jag vet jag e bäst X'D)
Sen var det lunch och efter lunchen hade vi spanska.
Spanska är ganska roligt i alla fall.
Efter spanskan har vi 40 minuters rast (det är jättejobbigt) och sen hade vi fysik i halvklass.
Det är väldigt kul att ha fysik för vi har så bra lärare.
I slutet av lektionen så hade vi en tävling, man skulle ha 2 block (av trä) som stod 20cm ifrån varandra.
Så skulle man använda ett papper och man fick vika det hur som helst och så skulle man lägga på tyngder.
Ibörjan gick det inte så bra för mig och Andreas men i slutet gick det lite bättre.
Vi fick totalt på 1180g.
Vinnarna skulle få ett pris på tisdag, tyvärr blev det inte jag och Andreas. ;)
Det är skönt att veta att det är fredag imorgon <3

©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0