Ner på stan....

Nu ska jag ner på stan med mamma och min syrra för att köpa några presenter, senare ikväll ska jag på fest hos en kompis :)
Ska titta på film(er). Längtar verkligen dit ;)

Jag vaknade halv nio tror jag och sedan la jag mig ner i min säg och läste lite ur Bree Tanners andra liv.
Det var jättelänge sen jag läste den boken, men nu när jag skulle fortsätta läsa den så hängde jag inte med så mycket för att jag hade glömt bort vad som hade hänt. Så då började jag om från början.
Jag läste kanske i en timme. Det var väldigt skönt att läsa en bok som man gillar, har inte gjort det på länge.


Nu ska jag ner på stan, jag skriver mer när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: QN

Sv: Ja men MVG = fullpott, typ xD Haha

2010-12-18 @ 14:03:17
URL: http://payback.webblogg.se/
Postat av: QN

Har du haft en bra dag hittills? :)

2010-12-18 @ 17:12:32
URL: http://payback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0